Winkelmand

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • Kan ik ook online bestellen als ik al ingeschreven sta in de winkel?
    Ja, dat kan zeker. Om ervoor te zorgen dat je ook online punten kunt sparen voor ons vriendenprogramma, is het belangrijk dat je bij het aanmaken van een online account hetzelfde e-mailadres gebruikt waarmee u ingeschreven staat in de winkel. Sta je in de winkel niet ingeschreven met je e-mailadres? Stuur ons dan even een e-mail, we koppelen je accounts graag voor je zodat je verder spaart in zowel winkel als webshop.
  • Hoe bestel ik een artikel?
    Een artikel kan je bestellen door het artikel in gewenste kleur en maat in het 'winkelmandje' te plaatsen. Als je klaar met shoppen bent klik je op het winkelmandje rechtsboven in. Hier kan je de bestelling afronden. Er volgen 4 stappen:

    1: Winkelwagen
    Controleer of de artikelen naar wens zijn in de juiste maten, kleuren, hoeveelheden, etc.

    2: Je gegevens
    Hier kan je je gegevens invullen. Ben je nog geen klant van ons? Laat je gelijk registeren of bestel direct zonder een account aan te maken.

    3: Je bestelling
    Hier zie je nogmaals een overzicht van de artikelen die je gaat bestellen. Eveneens kan je aangeven hoe je de bestelling wil betalen. Wil je weten welke betalingsmanieren er zijn? Kijk dan onder het kopje betaling, hier staat alles voor je uitgelegd.

    4: Afrekenen
    Bij deze stap ga je de bestelling afrekenen met de door jou gekozen betaalmethode.

    De bestelling is geplaatst, je zal van de bestelling een bevestigingsmail ontvangen. Heb je deze niet ontvangen? Mail dan naar [email protected] of bel naar 015-2140626, we kijken graag even met je mee.
  • Hoe gebruik ik een kortingscode?
    1. Leg een of meerdere artikelen in je winkelwagen. Ga vervolgens rechts bovenin beeld naar het 'tasje' om naar de inhoud van je winkelwagen te gaan. 

    2. In de eerste stap van je winkelwagen zie je onder 'Totaalprijs' een regeltje staan met 'Voeg kortingscode of Van Uffelen Cadeaukaart toe. In het vakje daaronder vul je de kortingscode in.

    3. Daarna klik je op de knop 'Toepassen', rechts van het vakje waar je de kortingscode hebt ingevoerd

    indien je het regeltje 'De opgegeven promotiecode is niet geldig' in rood ziet verschijnen, kan dit een aantal redenen hebben. De kortingscode kan ofwel niet (meer) geldig zijn, je hebt wellicht een tikfoutje gemaakt of de artikelen in je winkelwagen zijn niet van toepassing op ingegeven kortingscode. Op kortingscodes zijn veelal actievoorwaarden van toepassing, lees deze hier >>>> https://www.vanuffelenmode.nl/klantenservice/actievoorwaarden.html

    4. Na toepassen van de kortingscode verschijnt een nieuw totaalbedrag voor je bestelling. Hierna kan je de stappen verder doorlopen om je bestelling verder af te ronden. 

  • Waar vind ik mijn factuur?
    Je vindt jouw factuur terug in uw account nadat je hebt ingelogd. Na bestelling sturen wij ook de factuur digitaal naar het door jou opgegeven e-mailadres.
  • Waar vind ik mijn bestelling?
    Je vindt je bestelling terug in jouw account nadat je hebt ingelogd. Na bestelling sturen wij ook een bevestiging met je bestelgegevens naar het door jou opgegeven e-mailadres.
  • Als een artikel niet meer beschikbaar is op de website, is het artikel er dan nog?
    Helaas is het artikel dan uitverkocht. Wij werken namelijk met de voorraden vanuit onze winkels. Dus het artikel is dan helaas ook niet meer verkrijgbaar in één van onze winkels.

    Wil je weten of het artikel nog binnenkomt? Soms komt een artikel retour. In dat geval proberen wij het artikel zo snel mogelijk weer online beschikbaar te stellen. Mocht je nog interesse hebben, verzoeken wij je zelf de website in de gaten te houden.
  • Kan ik telefonisch een bestelling plaatsen?
    Helaas is het niet mogelijk om telefonisch een bestelling te plaatsen.

    Kom je er niet uit met bestellen? Bel ons even en wij helpen u graag verder. Ons telefoonnummer is: 015- 2140626. Liever mailen? Dat is uiteraard ook mogelijk: [email protected]
  • Krijg ik een bevestiging nadat ik heb besteld?
    Je ontvangt van ons een bevestiging per e-mail wanneer de bestelling is doorgekomen. Dat is doorgaans binnen enkele minuten nadat je de bestelling en betaling hebt afgerond.

    Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Dan is er waarschijnlijk wat mis gegaan met de bestelling, bijvoorbeeld een typefout in je e-mailadres. Neem vooral even contact met ons op, we kijken graag met je mee en kunnen dit doorgaans ook gelijk voor je oplossen! Je kan e-mailen naar [email protected] of bellen met 015-2140626.
  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Wij doen ons best jouw bestelling zo snel mogelijk te versturen. Mocht je willen annuleren, neem  dan z.s.m. contact met ons op zodat we kunnen kijken of we dit nog in orde kunnen maken voor u. Mocht het pakket nog niet verstuurd zijn, is het vaak nog mogelijk om te annuleren. We verzoeken je voor een annulering z.s.m. na bestellen telefonisch contact met ons op te nemen zodat we je snel verder kunnen helpen. Ons telefoonnummer is 015-2140626.
  • Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
    Het is voor ons helaas niet mogelijk om handmatige wijzigingen in jouw bestelling aan te brengen wanneer deze is afgerond. Is er toch iets fout gegaan, neem dan even contact met ons op. Indien mogelijk, kunnen we de bestelling annuleren en dan kan je opnieuw bestellen. Graag z.s.m. mogelijk telefonisch contact met ons opnemen mocht er bijvoorbeeld iets fout zijn gegaan met de adressering. Wij proberen je pakket namelijk zo snel mogelijk te versturen en hierdoor kan het gebeuren dat je pakket al verzonden is wanneer wij je e-mail lezen.
  • Zijn er kosten verbonden aan de levering van mijn bestelling?
    Vanaf €100 wordt je pakket gratis verzonden binnen Nederland. Voor het verzenden van uw pakket met een bestelwaarde onder €100 rekenen wij een kleine bijdrage van €3,95. Je pakket wordt dan binnen Nederland geleverd bij je thuis, een ander door jou ingevoerd adres of een PostNL punt in Nederland. 

Betalen

  • Hoe kan ik betalen?
    Tijdens de bestelling heb je de volgende betaalopties:
    • iDeal
    • Creditcard (Visa / Mastercard)
    • Bancontact / Mister Cash
    • KBC Online
    • Achteraf betalen met Riverty (voorheen AfterPay, kosten €1,50)
    • Met je Van Uffelen cadeaukaart
    Wil je hier meer over weten? Dan kan je kijken bij de pagina 'Betaling'. Op deze pagina staat alles over betalen uitgelegd.
  • Wat is Riverty?
    NB. Riverty heette voorheen AfterPay. Je betaalt nog steeds veilig en onder dezelfde voorwaarden.

    Riverty voert voor Vanuffelenmode.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een digitale acceptgiro van Riverty via e-mail ontvangt om het gekochte product(en) te betalen. Je kan bij Vanuffelenmode.nl betalen met een digitale acceptgiro bij besteding vanaf minimaal € 30,- tot een bedrag van maximaal € 500,- als je voor de eerste keer betaalt via Riverty. 

    Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met acceptgiro voert Riverty een gegevenscontrole uit. Riverty hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kan je natuurlijk het aan te schaffen product betalen met een andere betaalmethode. je kan bij vragen altijd contact met Riverty opnemen. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumentendeel van de Riverty website.

    De kosten voor het gebruik van Riverty bedragen €1,50 per bestelling.
  • Ik heb mijn Riverty rekening betaald en krijg een aanmaning, wat nu?
    Soms kruisen jouw betaling en Rivertys berichtgeving elkaar. Het kan een paar werkdagen duren voordat Riverty je betaling heeft verwerkt. Je kan zelf in de tussentijd controleren of de betaling voor Riverty correct is gedaan. Heb je per abuis het geld overgemaakt aan Van Uffelen? Stuur ons even een mailtje op [email protected] met de ontvangen aanmaning. Wij hebben dan alle gegevens om je betaling te controleren op onze bankrekening en deze alsnog voor je over te maken aan Riverty. Om ervoor te zorgen dat je betaling juist aankomt en je geen vervelende aanmaningen ontvangt, adviseren wij je om via de berichten of de app van Riverty te betalen. Zij sturen je dan automatisch door naar de juiste bankrekeninggegevens. 

    Let ook op dat betaling met Riverty altijd €1,50 kost, ongeacht je de gehele bestelling behoudt of (een deel) retour stuurt. Wanneer je deze kosten vergeet, zou het kunnen dat je deze kosten terug ziet in een aanmaning. 
  • Kan ik met een Fashion Cheque betalen?
    Ja, je kunt bij ons in geselecteerde winkels met Fashion Cheque betalen. In een aantal van onze winkels kan je je Fashion Cheque gebruiken om je aankoop (deels) te betalen. Helaas kan je online in onze webshop niet betalen met uw fashion cheque. Hierbij een lijst van de Van Uffelen winkels waar je je Fashion Cheque kunt gebruiken: 

    Van Uffelen Aalsmeer 
    Van Uffelen Almelo
    Van Uffelen Alphen aan den Rijn
    Van Uffelen Amersfoort
    Van Uffelen Apeldoorn
    Van Uffelen Appingedam
    Van Uffelen Arnhem
    Van Uffelen Assen
    Van Uffelen Breda
    Van Uffelen Delft
    Van Uffelen Deventer
    Van Uffelen Eindhoven 
    Van Uffelen Emmen
    Van Uffelen Emmer-Compascuum 
    Van Uffelen Enschede
    Van Uffelen Goes
    Van Uffelen Goes 
    Van Uffelen Gorinchem
    Van Uffelen Gouda
    van Uffelen Heemstede
    Van Uffelen Helmond
    Van Uffelen Hengelo
    Van Uffelen Hoofddorp
    Van Uffelen Hoogeveen
    Van Uffelen Klazienaveen
    Van Uffelen Leerdam
    Van Uffelen Leidschendam
    Van Uffelen Naaldwijk 
    Van Uffelen Nijmegen
    Van Uffelen Oldenzaal
    Van Uffelen Pijnacker 
    Van Uffelen Rijswijk
    Van Uffelen Sassenheim
    Van Uffelen Sittard 
    Van Uffelen Tilburg
    Van Uffelen Ulvenhout
    Van Uffelen Utrecht
    Van Uffelen Veendam
    Van Uffelen Veenendaal
    Van Uffelen Vlaardingen
    Van Uffelen Waalwijk
    Van Uffelen Winschoten
    Van Uffelen Zaltbommel
    Van Uffelen Zoetermeer
    Van Uffelen Zwijndrecht
    Van Uffelen Zwolle

    Voor verdere winkelinformatie, kijk op onze winkelpagina

Verzenden

  • Wat is de levertijd van mijn bestelling?
    Onze standaard levertijd is 1 tot 4 werkdagen. Indien de levertijd langer is, nemen we contact met je op. Sommige producten hebben wij niet op voorraad in de winkels maar bestellen wij direct bij onze leverancier. De levertijd van deze artikelen is 3-6 werkdagen, dit wordt duidelijk aangegeven wanneer je de gewenste maat en/of kleur selecteert.

  • Kan een artikelen worden afgeleverd in de winkel?
    Momenteel is het niet mogelijk om een bestelling af te leveren in één van onze winkels. Wij verzoeken je dan ook om niet op eigen initiatief een winkeladres op te geven als afleveradres, hierdoor zou je pakketje zoek kunnen raken.
  • Kan ik mijn bestelling afhalen bij een PostNL locatie?
    Zeker. Je kan in de winkelmand kiezen voor de optie 'afhalen bij een PostNL afhaalpunt'. Als e vervolgens het bestelproces verder doorloopt, kan je een keuze maken welk afhaalpunt je voorkeur heeft.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Jouw bestelling binnen Nederland verzenden wij vanaf €100 gratis! Onder dit bestelbedrag vragen wij een kleine bijdrage van €3,95 voor de verzending naar jou thuis, een ander door jou ingevoerd adres of een PostNL punt in Nederland. 
  • Wat doe ik als ik niet mijn hele bestelling heb ontvangen? 
    Wij proberen zoveel mogelijk artikelen van de door jou geplaatste bestelling vanuit 1 filiaal te versturen. Als de bestelling niet in zijn geheel voorradig is in 1 filiaal dan zal deze vanuit verschillende filialen verstuurd worden. Jij betaalt hiervoor maar eenmalig €3.95 aan verzendkosten (indien de totale bestelwaarde minder dan €100 is, boven €100 is verzending van je bestelling gratis). Per deellevering ontvang je een track & trace code. Met deze code kan je de verzendstatus van je pakket bekijken via PostNL.

Ruilen en retourneren

  • Hoe kan ik een artikel retour sturen?
    Bij uw bestelling heb je een retourformulier ontvangen. Hierop kan je aangeven welk artikel(len) je retour wil sturen en wat de reden hiervoor is. Voeg het formulier bij de retourzending. Heb je het formulier niet ontvangen bij uw bestelling of ben je het vergeten toe te voegen aan uw pakket? Neem dan even contact met ons op via [email protected]. Wij kunnen een nieuw retourformulier voor je uitdraaien of met de traceercode van je retourzending de retour alsnog verwerken. 

    Het retourneren in de winkel is kosteloos. Wil je toch je pakketje terugsturen naar ons antwoordnummer, maak hiervoor gebruik van de bijgevoegde retoursticker. Zit deze retoursticker niet bijgevoegd? Klik dan hier om het antwoordnummer terug te vinden. Retourneren via PostNL kost €3,95. Dit bedrag wordt in mindering gebracht op het terug te storten bedrag. Let op: wanneer je met een andere verzender dan PostNL retourneert, zijn eventuele extra kosten voor eigen rekening.

    Bij retournering via een PostNL locatie, ontvang je bij afgifte een retourbewijs met de traceercode van uw retourzending. Bewaar deze bon goed, dit is gelijk het garantiebewijs van het pakket. Bewaar deze bon tot je het geld terug hebt ontvangen op je rekening. Je kan zelf de status in de gaten houden door de traceercode te gebruiken.

    Natuurlijk kan je ook het artikel gratis retour afgeven in één van onze winkels*. Je zal in de winkel een ondertekende kopie van de factuur mee krijgen. Krijg je deze niet mee, vraagt er dan om. Dit is tevens je garantiebewijs van afgeven, bewaar deze dus goed tot dat het geld retour is gestort op je rekening of gecorrigeerd is op je Riverty factuur. Heb je nog vragen? Neem dan contact met ons op via [email protected]. Het is handig wanneer je jouw bestelnummer en de traceercode van je retourzending vermeldt, dan kunnen we direct met je meekijken en zorg dragen voor een correcte verwerking en terugbetaling.

    *Helaas is het niet mogelijk uw pakketje te retourneren in onze outlet en pop up winkels. 

    In verband met hygiëne is het niet mogelijk om ondergoed te retourneren. 




  • Als ik een artikel retour breng in de winkel, krijg ik dan gelijk mijn geld terug?
    Heb je een online bestelling gedaan, dan is dit helaas niet mogelijk. Wij dienen namelijk terug te betalen op de origineel door jou gekozen betaalmethode. Wanneer je in de winkel een bestelling via onze webzuil hebt gedaan, dan kunnen wij deze voor je retour boeken en direct terugbetalen. Retourneer je je webzuil bestelling via PostNL, dan zullen wij de terugbetaling uitvoeren per bankoverschrijving. Hiervoor hebben wij jouw bankrekeningnummer (IBAN) en bijbehorende tenaamstelling nodig. We verzoeken je deze gegevens op het retourformulier in te vullen, zodat we de terugbetaling spoedig in orde kunnen brengen voor jou.

    Als je je bestelling online hebt gedaan en heeft betaald met iDeal, creditcard dan is het helaas niet mogelijk om de bestelling direct terug te betalen. De betaling of correctie op je factuur zal dan plaatsvinden via de eerder gekozen betaalmethode. 

    Heb je wel al een retourbevestiging per e-mail van ons ontvangen, maar het geld niet op de rekening? Stuur ons dan even een e-mail via [email protected]. We kijken dan graag met je mee en kunnen dit in nagenoeg alle gevallen dan gelijk voor je in orde brengen zodat je de terugbetaling binnen enkele dagen alsnog ontvangt.

  • Kan ik mijn online bestelde artikel ruilen?
    Helaas is het ruilen van je online aankoop niet mogelijk. Je kan het bestelde artikel kosteloos retourneren in een van onze winkels of via PostNL. Let op, in dit geval wordt er €3,95 retourkosten gerekend. Je kan zelf het nieuwe gewenste artikel opnieuw bestellen in onze webshop.
     
    Heb je gebruik gemaakt van een kortingsactie en wil je hier alsnog gebruik van kunnen maken? Neem even contact met ons via [email protected], we kunnen dan vaak de bestellingen voor je verrekenen zodat je alsnog de korting krijgt.

    Mankeert er iets aan het product en wil je daarom graag ruilen of terugsturen? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice, telefonisch of per e-mail, om de manier van retourneren te bespreken, zodat we het probleem zo snel mogelijk voor je kunnen oplossen. Graag ontvangen wij per e-mail een omschrijving van je klacht, een begeleidend schrijven en foto's van het defect. Heb je klachten over een winkel aankoop? Graag verzoeken wij je dan een van onze winkels te bezoeken met het artikel en de aankoopbon. 

    Helaas vormt ondergoed een uitzondering, wegens hygiënische redenen kunnen wij dit niet niet retour nemen.

  • Is een artikel retour sturen gratis?
    Dat hangt af van welke optie je kiest. In onze winkels is het retourneren van een bestelling gratis. Je kunt je bestelling afgeven bij een PostNL punt naar keuze, waar wij na het verwerken van je bestelling €3,95 kosten in rekening zullen brengen. Bij PostNL krijg je een afgiftebewijs mee en in de winkel krijg je een ondertekende kopie van je retourformulier mee. Dit geldt als je garantiebewijs, dus mocht je deze niet krijgen vraag er dan naar.
     
    De kosten voor het retourneren via PostNL worden bij de terugbetaling verwerkt. Je hoeft dus niet af te rekenen bij het postagentschap, maar krijgt dan €3,95 minder teruggestort. Let op: wanneer je met een andere verzender dan PostNL retourneert, zijn eventuele extra kosten voor eigen rekening.
  • Ik heb artikelen uit mijn bestelling geretourneerd en met Riverty betaald. Hoe betaal ik mijn factuur?
    Het voordeel van Riverty is dat je pas hoeft te betalen wanneer je je bestelling binnen hebt en deze (of een deel ervan) wenst te behouden. Het meest overzichtelijk voor jou is om te wachten tot wij de retour voor je hebben kunnen verwerken. Je ontvangt dan een nieuw overzicht van Riverty met een nieuwe betaallink, zodat je eenvoudig het juiste bedrag naar het juiste rekeningnummer kunt overmaken. Klopt het overzicht van Riverty niet? Neem dan even contact met ons op, we kijken graag met je mee om je factuur kloppend te krijgen. Hou rekening met de €3,95 retourkosten die je betaalt wanneer je kiest voor retourneren via PostNL.
  • Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?
    Helaas kan het, door tijdelijke drukte in ons retourmagazijn, langer duren voordat je retour verwerkt is. Mogelijk ontvang je hierdoor later dan verwacht je bevestiging van retourverwerking. We zijn hard bezig om de achterstand in te halen. Onze excuses voor het ongemak

    Nadat je een retourbevestiging van ons ontvangt, duurt het in de regel 1 á 2 werkdagen voordat je geld is teruggestort. De retourbevestiging ontvang je vaak binnen 5 werkdagen nadat je bestelling is aangekomen in ons magazijn. Om de status van je retourzending te volgen, adviseren wij je het pakketje met de barcode die je hebt ontvangen bij afgifte via de PostNL website te raadplegen. 

    We streven ernaar om je retour zo snel mogelijk te verwerken. In drukkere tijden kan dit vanwege het grote volume iets langer duren. Hou daarom zelf ook de traceercode in de gaten (indien je je retour heeft afgegeven bij PostNL) en bewaar deze goed tot wij deze hebben kunnen afhandelen voor je. Je afgiftebewijs is tevens je garantiebewijs! Wanneer je retour is verwerkt, ontvang je een retourbevestiging van ons. Het retourbedrag wordt dan binnen 1 á 2 werkdagen aan je teruggestort naar gelang gekozen betaalmethode. Let op dat er bij MasterCard of Visa vaak een verwerkingsperiode op je creditcard overheen gaat. De terugbetaling is dan zichtbaar in je overzicht, soms onder de oorspronkelijke betaaldatum. Heb je met Riverty betaald? Dan wordt de factuur voor je gewijzigd en verder aan jou gecommuniceerd door Riverty zelf. Let op: wanneer je kiest voor retourzending via PostNL zullen wij €3,95 in mindering brengen op je factuur/terugbetaling.
     
    Heb je na 10 werkdagen nog geen terugbetaling of retourbevestiging ontvangen? Neem dan even contact met ons op, zodat we dit voor je na kunnen kijken en in orde kunnen maken.

    Helaas kunnen wij ondergoed wegens hygiënische redenen niet retour nemen.

  • Kan ik meerdere deelleveringen of bestellingen in een keer retourneren?
    Het is mogelijk om meerdere deelleveringen uit een en dezelfde bestelling in één pakket te retourneren. Voeg dan s.v.p. wel alle aparte (ingevulde) retourformulieren in één pakketje samen. Wij vragen hiervoor een kleine bijdrage van €3,95 per bestelling. Mocht je ervoor kiezen om de deelleveringen apart retour te zenden dan brengen bij hiervoor €3,95 per pakket in rekening. In onze winkels kan je uiteraard gratis retourneren. 

    Om hygiënische redenen kan ondergoed niet worden geretourneerd.

  • Zijn er uitzonderingen op artikelen die geretourneerd mogen worden?
    Helaas kunnen wij ondergoed wegens hygiënische redenen niet retour nemen. Andere artikelen mogen indien ongedragen, onbeschadigd en met aangehechte kaartjes wel worden geretourneerd. Voldoet het artikel hier niet aan, dan kunnen wij je retour helaas niet aannemen. Heb je je artikel beschadigd of incorrect ontvangen? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Spaarpunten

  • Hoe kan ik mijn spaarpunten inleveren?
    Spaarpunten online inwisselbaar
    Ook online kan je je spaarpunten bij ons inleveren. Wanneer je je spaarpunten wenst te verzilveren op je online aankoop, kan je de volgende stappen doorlopen in het bestelproces.

    1. Je logt in op je account. Op je startpagina zie je je gegevens, waaronder je actuele puntensaldo. Zorg ervoor dat je hier ook nog even je adres controleert. 

    2. In stap 3 van je bestelling kan je je spaarpunten toevoegen aan je bestelling. Wanneer je genoeg spaarpunten hebt (d.w.z. ten minste 3000 spaarpunten) zie je hiervoor een vakje waarin je zelf handmatig je gewenste te verzilveren aantal spaarpunten in kunt vullen. Dat kan zoals gezegd vanaf 3000 spaarpunten (waarde 10 euro) en dan indien gewenst en in bezit van voldoende spaarpunten vanaf daar worden opgehoogd. 

    3. Hierna klik je rechtsonder op 'bevestigen' om de spaarpunten aan je bestelling toe te voegen.

    4. In stap 4 bij afrekenen zie je dan de geldelijke waarde die je spaarpunten vertegenwoordigen. Deze worden dan in mindering gebracht op het door jou te betalen bedrag.


    Spaarpunten in de winkel inwisselen
    In de winkel kan je vragen naar je spaarpunten. Heb je er meer dan 3000? Dan kan je deze inwisselen aan de kassa.
  • Hoe spaar ik punten?
    Automatisch punten sparen voor korting of gratis artikelen
    Op iedere aankoop die je doet, spaar je automatisch punten. Deze punten zijn geld waard, als je deze verzilvert. Voor elke € 10,- die je besteedt, ontvang je 100 punten. Heb je 3000 punten gespaard, dan zijn deze bij inwisseling € 10,- waard. De gespaarde punten kan je online of in de winkel vanaf 3000 punten verzilveren tegen korting of zelfs tegen gratis artikelen binnen het gehele assortiment van Van Uffelen.
  • Hoe lang zijn mijn spaarpunten geldig?
    Door jou gespaarde punten hebben een geldigheidsduur van twee jaar. Wanneer na twee jaar geen mutaties zijn geweest in je spaarsaldo, behoudt Van Uffelen zich het recht om de spaarpunten te laten vervallen.
  • Wat gebeurt er met mijn ingeleverde spaarpunten wanneer ik een artikel retourneer?
    De ingeleverde spaarpunten worden na de retourverweking omgezet in een kortingsvoucher die per e-mail wordt toegestuurd. De voucher heeft de waarde van de eerder ingeleverde spaarpunten en kan zowel online als in de winkel worden verzilverd.
Naar boven